Japan intro/voorbereiding - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Lieke Louter - WaarBenJij.nu Japan intro/voorbereiding - Reisverslag uit Castricum, Nederland van Lieke Louter - WaarBenJij.nu

Japan intro/voorbereiding

Door: Lieke Louter

Blijf op de hoogte en volg Lieke

21 Juni 2014 | Nederland, Castricum

Ik ben van plan eens op deze blog te schrijven tijdens mijn uitwisseling in Japan. Natuurlijk weet ik niet altijd of het lukt aangezien ik niet weet of er internet heb en het best druk zal zijn. Ik weet op dit moment best weinig van waar ik terecht kom dus dat is best apart. Maar dat vind ik ook wel een geweldige uitdaging. ik weet zeker dat ik veel zal leren daar! en ik ben benieuwd hoe ik over dit berichtje kijken over een paar weken. ik vertrek op 4 juli.

  • 03 Juli 2014 - 16:48

    Minke:

    Super leuk Lieke! Ik ga je zeker volgen & heel veel plezier!!!

  • 07 Juli 2014 - 18:21

    Karin Roeleveld:

    Heel veel plezier! Dit wordt vast een hele interessante ervaring.

Tags: japan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

een verslag op mijn huidige reis Japan! :)

Actief sinds 20 Juni 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 2869

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Konichiwa Japan!

Landen bezocht: